Tarjoukset
Tarjouspyyntöpalvelu
Seuraa meitä Facebookissa
Kangasalan Tilitoimisto Oy on toiminut 40 vuotta taloushallinnon palveluiden tarjoajana Pirkanmaan talousalueella. Yhtiön toiminta-ajatuksena on kokonaisvaltaisuus, paikallisuus ja henkilökohtainen palvelu. Tarjoamme asiakkaan käyttöön modernin ohjelmiston yrittäjän tueksi arjessa. Palveluihimme kuuluu:
Säkylän Tilistö tarjoaa ammattitaidolla ja luotettavasti monipuoliset taloushallinnon palvelut yrityksille sekä yksityishenkilöille. Vapauta voimavarasi liiketoiminnan tulokselliseen kehittämiseen - me hoidamme kirjanpidon! Ota yhteyttä ja kysy lisää palveluistamme tai tutustu lisää kotisivuillamme.
Espoonlahden Tilipalvelu on henkilökohtaiseen palveluun panostava tilitoimisto. Meillä on kokemusta useista eri toimialoista ja yritysmuodoista. Asiakaskuntamme koostuu elinkeinotoiminnan harjoittajista - osakeyhtiöistä, kommandiittiyhtiöistä ja toiminimistä. Olemme keskittyneet yritysten ja yksityisyrittäjien kirjanpito- ja veroasioiden hoitoon. Kauttamme niin perinteinen- kuin sähköinen kirjanpito. Käytössämme on Atsoft Asteri -ohjelmisto sekä Procountor- sähköinen taloushallinto.
Kirjanpito ja tilinpäätös – Palkanlaskenta – Talousjohtaminen
Yritysjärjestelyt – Kansainväliset palvelut – Tilintarkastuspalvelut
Sähköinen taloushallinto
Hulkkonen Consulting Oy on vuonna 2002 perustettu kasvava ja kehittyvä perheyritys. Palvelemme yrityksiä sekä yhteisöjä yksilöllisesti ja joustavasti. Tarjoamme asiakkaillemme kilpailukykyisen hinnoittelun sekä aidon palveluasenteen. Tervetuloa asiakkaaksemme!
Tilipalvelu
Tarjoamme taloushallintopalvelut yrityksellesi räätälöidyllä palvelukokonaisuudella. Yrityksesi voi olla yhden miehen tai naisen yritys, tai yrityksenne voi työllistää kymmeniä työntekijöitä.
Isännöinti
Tarjoamme ammattitaitoista isännöintipalvelua, joka kattaa niin taloyhtiön hallinnollisten asioiden hoidon kuin teknisen isännöinnin. Toimialueemme on koko Suomi, mutta pääasialliset toimialueemme ovat Jyväskylän seutu (Jyväskylä-Laukaa), Sisä-Savon seutukunta sekä Tunturi-Lapissa Ylläksen alue.
Avoinna
Neuvontaa ja ohjausta Neuvomme ja ohjaamme asiakkaitamme monipuolisesti taloushallintoon, verotukseen ja yritta?miseen liittyvissa? kysymyksissa?. Asiakkaanamme saat henkilo?kohtaista palvelua ja yhteydenpitoa, aina silloin kun sita? tarvitset. Voit valita itse oletko yhteydessa? puhelimitse, sa?hko?postilla tai vaikka whatsappilla. Ka?ymme asiakkaidemme kanssa jatkuvasti kysymyksia? la?pi mita? yritta?ja?lla? kannattaa ottaa huomioon yrityksen elinkaaren aikana. Harvalle asiakkaalle riitta?a? varsinkaan yrityksen alkuvaiheessa pelkka? kirjanpidon ja palkanlaskennan palvelut tilitoimistolta. Kaiken kattava paketti Asiakkaanamme sinun ei tarvitse huolehtia mista?a?n muusta kuin materiaalin toimittamisesta meille. Tarjoamme kokonaisvaltaisen palvelun. Kauttamme saat ammattitaidolla hoidetut taloushallinto palvelut. Kirjanpito sisa?lta?a? kaiken tarvittavan: Neuvonta Yhteydenpito Kuukausikirjanpito Ilmoitukset verottajalle Tulosseuranta Arvonlisa?verolaskenta Sa?hko?inen raportointi Etätyökalut Tarjoamme kattavat työkalut etätyöskentelyyn ja perehdytämme tarvittaessa niiden käyttöön. Hinnasto Hinnat sovitaan aina tapauskohtaisesti, jokainen yritys on erilainen ja omaa erilaiset tarpeet. Tunti- tai kiintea? hinta sovittavissa yksilo?llisesti
www.instagram.com/tilitoimistomerituuli
www.facebook.com/profile.php?id=100090674144280
Yritys / Yhdistys... Oletko vailla toimitiloja? Miten olisi virtuaalitoimisto? Meiltä löytyy ratkaisu ongelmaasi.
Palvelut:
Ota yhteyttä! susanna.koskinen@hennax.fi +358 40 535 2617
Yrityksellamme on yli 20 vuoden kokemus taloushallinnon palveluiden tuottamisesta. Kielitaito: suomi, englanti, ruotsi ja saksa. Olemme Suomen Tilintarkastajat ry:n jäsen
Yrityksellamme on yli 20 vuoden kokemus taloushallinnon palveluiden tuottamisesta.
Kielitaito: suomi, englanti, ruotsi ja saksa.
Olemme Suomen Tilintarkastajat ry:n jäsen
Yhteyshenkilö Liisa Aaltonen
Olemme isännöinnin ammattilainen Salossa ja tarjoamme myös taloushallintoa, palkanlaskua ja veroneuvontaa tms.
Sonia Oy espoolainen, pitkän linjan kokenut ja ammattitaitoinen tilitoimisto. Yrityksemme on perustettu vuonna 1987 ja auktorisoitu Taloushallintoliiton jäsenliikkeeksi toukokuussa 2007. Tarjoamme yrityksellesi sekä perinteistä kirjanpitoa että sähköistä taloushallintopalvelua. Tilitoimistopalvelumme sisältävät muun muassa seuraavat osa-alueet:
Tilitoimisto kaiken kokoisille yrityksille. Henkilökohtaista palvelua Lieksassa ja Oulussa, sähköiset palvelut kaikkialle Suomeen Netvisorin kautta.
Jotta sinä pystyt keskittymään menestykseen.
Tarkemmat tiedot palveluistamme löydät kotisivuiltamme ja somekanaviltamme.
Löydät meidät sosiaalisesta mediasta: Facebook: https://www.facebook.com/Tilitoimisto-AOunaslehto-111374247079300/
Yritykseni tekee kaikki yhtiömuodot mukaan lukien konsernin kirjanpidon, tilinpäätökset sekä verotuksen. Verosuunnittelu sekä yritykselle että osakkeen omistajille kuuluu palveluun. Palkanlaskenta useammalle työehtosopimukselle sekä niihin liittyvät palkkahallinnon asiat kuuluvat palveluuni. Kannattavuuslaskentaa olen myös tehnyt paljon Yrityksen taloushallinto onnistuu pilvipalveluna tai paperiversiona Yhteistyötä tarjoten Armi Ounaslehto
Katso lisää omilta kotisivuiltamme armiounaslehto.fi
Tarjoamme luotettavaa taloushallintoa kaikenkokoisille yrityksille toimialasta riippumatta. Panostamme erityisesti henkilökohtaiseen palveluun, tuemme sinua kaikissa yrityksesi vaiheissa ja suunnittelemme palvelumme aina tarpeitesi mukaan. Palveluihimme kuuluu mm.
Meidän toiminta-alueena on pääkaupunkiseutu ja sen lähikunnat.
Tarjoamme kattavia tilitoimistopalveluja kuten taloushallinnon palveluja, budjetointia ja raportointia sekä sähköistä taloushallintoa. Hoidamme yrityksesi koko taloushallinnon luotettavasti ja ammattitaidolla.
Yrityksen taloushallintoon kuuluu monia tärkeitä tehtäviä, jotka voidaan nykyään hoitaa vähemmällä työllä ja tehokkaammin siirtymällä sähköiseen taloushallintoon. Budjetointi ja raportointi on tärkeä osa yrityksen taloushallintoa. Käytössämme on Finazilla- ohjelmisto, jonka avulla toteuman seuraaminen on helppoa, koska tiedot siirtyvät.
Tilitoimistomme sijaitsee Helsingissä, mutta tarjoamme palveluitamme yrityksille Vantaalla, Espoossa ja muualla Uudellamaalla. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää palveluistamme.
Meiltä saat yrityksellesi lakisääteiset kirjanpito- ja tilinpäätöspalvelut, räätälöitynä yrityksesi tarpeisiin ja tietenkin hyvän kirjanpitotavan mukaisesti.
Meillä asiakkaat saavat henkilökohtaista palvelua ja neuvontaa. Aikataulut on sovittavissa joustavasti ja toimistossa voi poiketa sopimuksen mukaan myös iltaisin.
Tervetuloa asiakkaaksi kaikkialta Suomesta.
Yhdessä Fennoa-kirjanpito-ohjelmiston kanssa hoidamme yrityksesi kirjanpidon tehokkaasti automaatiota hyödyntäen. Asiantuntevana sekä luotettavana tilitoimistona tarjoamme kirjanpitoa kotimaisille osakeyhtiöille.
Talouden seurantaan ja ennakointiin ei aina riitä aikaa. Ulkoistaminen säästää yrityksen aikaa muihin liikejohdon tehtäviin. Räätälöidään yhdessä yrityksellesi sopiva paketti helpottamaan talouden johtoa.
Tarvitsetko tilapäistä apua yrityksesi taloushallinnon tehtäviin? Ota yhteyttä ja suunnitellaan tarpeesi mukaan teille sopiva paketti!
Järjestämme yrityksille koulutusta erilaisiin taloushallinnon tarpeisiin, esimerkiksi GAAP sekä IFRS osalta.
Kysy ja me vastaamme! Yritysten ja yrittäjien neuvonta yksittäisissä kirjanpidon ja verotuksen kysymyksissä ilman tilitoimistotoimeksiantoa kiinteällä hinnalla 199,00 euroa (+ALV 24%). Kirjoita meille mahdollisimman selkeästi kysymyksesi, niin olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse kolmen vuorokauden kuluessa.
Pidätämme oikeuden aikataulun muutokseen, jos kysymys vaatii laajemman asiantuntijaverkoston käyttämistä.
Laajemmissa kokonaisuuksissa, kuten yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä, pyydämme olemaan yhteydessä sähköpostitse tarkemman tilannekuvan muodostamiseksi.
FACEBOOK
Angel Financial Services Oy:n toiminnan keskiössä on pien- ja keskisuurten yritysten tukeminen ja kehittäminen taloushallinnon ja veroraportoinnin osa-alueilla. Menestyksen määrittää ensisijaisesti numerot, ja syvällinen ymmärryksemme niistä ja kirjanpidosta antaa meille mahdollisuuden tarjota käytännönläheisiä ratkaisuja yritysten omistajille, jotka etsivät apua yrityksensä johtamiseen sekä kannattavuuden ja kasvun säilyttämiseen. Ydinpalvelumme sisältävät kirjanpito- ja yritysosaamisemme hyödyntämisen päivittäisten kirjanpitopalveluiden toimittamisessa, veroviranomaisten raporttien laatimisessa, arvonlisäveron ja palkkojen laskemisessa sekä kaikkien talousraporttien toimittamisessa viranomaisille ja yrittäjille.
Angel-tiimi tarjoaa täyden tuen taloushallinnon ja verotuksen osa-alueilla, jotta voitte keskittää arvokkaan aikanne ydinliiketoimintanne kehittämiseen. Voitte keskittyä liiketoimintatavoitteidenne saavuttamiseen, kun me huolehdimme taloudellisista tehtävistä. Kaikki palvelumme ovat saatavilla digitaalisesti, mikä mahdollistaa helpon yhteydenpidon ja asioiden seurannan mukavasti omasta kodistanne, säästäen ylimääräiseltä vaivalta. Tarvittaessa voimme järjestää kanssanne henkilökohtaisia tapaamisia. Angel Financial Services Oy, as a company, focuses on developing and assisting small and medium size companies in financial management and tax reporting. Success is primarily measured by numbers; thus, our deep understanding of numbers and accounting enables us to provide pragmatic solutions to business owners looking for a helping hand to manage their companies and maintain profitability and growth. Our Core service utilises our accountancy and business expertise to deliver daily accounting services, prepare reports for tax authorities, calculate value-added tax, salaries&wages, and provide all financial reports to the authorities and business owners. The Angel team offers complete support in financial management and tax matters so that you as an entrepreneur can focus your valuable time on developing your core business. You can prioritize achieving your business objectives while we handle the financial aspects. All our services are available digitally, allowing you to conveniently stay in touch and follow up on your matter from the comfort of your home, saving you from any extra hassle. When necessary, we can always organise face-to-face meetings with you. FACEBOOK
Angel-tiimi tarjoaa täyden tuen taloushallinnon ja verotuksen osa-alueilla, jotta voitte keskittää arvokkaan aikanne ydinliiketoimintanne kehittämiseen. Voitte keskittyä liiketoimintatavoitteidenne saavuttamiseen, kun me huolehdimme taloudellisista tehtävistä. Kaikki palvelumme ovat saatavilla digitaalisesti, mikä mahdollistaa helpon yhteydenpidon ja asioiden seurannan mukavasti omasta kodistanne, säästäen ylimääräiseltä vaivalta. Tarvittaessa voimme järjestää kanssanne henkilökohtaisia tapaamisia.
Angel Financial Services Oy, as a company, focuses on developing and assisting small and medium size companies in financial management and tax reporting. Success is primarily measured by numbers; thus, our deep understanding of numbers and accounting enables us to provide pragmatic solutions to business owners looking for a helping hand to manage their companies and maintain profitability and growth. Our Core service utilises our accountancy and business expertise to deliver daily accounting services, prepare reports for tax authorities, calculate value-added tax, salaries&wages, and provide all financial reports to the authorities and business owners.
The Angel team offers complete support in financial management and tax matters so that you as an entrepreneur can focus your valuable time on developing your core business. You can prioritize achieving your business objectives while we handle the financial aspects. All our services are available digitally, allowing you to conveniently stay in touch and follow up on your matter from the comfort of your home, saving you from any extra hassle. When necessary, we can always organise face-to-face meetings with you.
Tilitoimistopalvelut räätälöitynä sinun tarpeisiin!
Tarjoan yrittäjille, ammatinharjoittajille, yhdistyksille, säätiöille, urheiluseuroille kaiken kattavaa ja kokonaisvaltaista taloushallintopalvelua.
Käytän ohjelmana Netvisoria, jonka avulla saamme sinunkin yrityksestäsi paperittoman ja täysin sähköisesti toimivan yrityksesi osan. Myös E-Taskun käyttö on mahdollista.
Palveluni sisältävät taloushallinnon, reskontran, laskutuksen, palkanlaskennan sekä konsultoinnin räätälöidysti yrityksesi tarpeen mukaan.
Lisäksi hoidan viranomaisilmoitukset ja veroasiat sekä raportoinnin.
Minulla on monipuolinen, yli 30 vuoden työkokemus taloushallinnosta ja johtamisesta. Autan mielelläni pitkissä ja lyhyissä toimeksiannoissa yhtiösi tarpeen mukaan. Pystyn auttamaan niin ongelmatilanteissa, kehityshankkeissa kuin arjen tilanteissa. Ihmiset ovat kaiken toimintani keskiössä. Olen parhaimmillani liiketoiminnan lähellä, tunnistaen vahvuudet ja heikkouden. Ota rohkeasti yhteyttä, jutellaan ja katsotaan onko minulla annettavaa teidän tilanteeseen.
Palvelen yritysten lisäksi myös yhdistyksiä sekä julkista sektoria, tarvittaessa koko Suomen alueella.
Tilitoimisto TO Pro Oy on paikallinen, luova, luotettava ja kokenut kumppani niin pienille kuin keskisuurille yrityksille ja yhteisöille.
Meidän kanssamme kirjanpitoasioiden hoito on helppoa, mukavaa ja edullista.
Haluamme palvella sinua asiakkaanani hyvin ja rakentaa luottamuksellisen suhteen, jolloin voit empimättä soittaa tai laittaa sähköpostia, jos taloushallintoon tai kirjanpitoon liittyvät asiat mietityttävät.
Pienenä tilitoimistona etuni on se, että pystymme tarjoamaan henkilökohtaista palvelua kohtuulliseen hintaan.
Kirjanpito luotettavissa käsissä
Vastauksia kysymyksiisi nopeasti.
Iloista palvelua.
Yli 16 vuoden kokemus.
Palvelemme suomeksi ja venäjäksi.
Me hoidamme talouden puolestasi jotta sinä voit keskittyä olennaiseen. Tarjoamme taloudellista mielenrauhaa niin yksilöille kuin isoimmillekkin yrityksille.
Toimialueena sähköisten palvelujen osalta koko Suomi. Myös perinteinen paperikirjanpito onnistuu pääkaupunkiseudun yrityksille.
Olemme yrittäjien puolella ja mukana menestyksessä alusta alkaen.
Henkilökohtaisempi lähestymistapa mahdollistaa sen, että osaamme auttaa paremmin. Palvelun laatu on toimintamme perusta.
Palvelemme kaikenkokoisia ja eritaustaisia yrityksiä. Meille ei ole väliä oletko pieni, suuri, ulkomaalaistaustainen tai jonkin tietyn toimialan yritys. Jos olet yrittäjä, olet menestyjä - ja tervetullut meille.
Keskity ydintoimintaan ja anna meidän hoitaa hallinnollista työtäsi. Teemme kirjanpitonne lain ja tarpeittenne mukaan. Lisäksi sopeutamme raportit ja analyysit ihan sinun tarpeittesi mukaan. Valitse itse kirjanpitopalvelumme laajuus.
Laskemme palkat, lomapalkat, sairausajanpalkat ym. ja toimitamme vaadittavat raportit heti tulorekisteriin. Anna meidän hoitaa palkat niin tiedät että ne tulevat hoidetuksi oikein. Ota meihin yhteyttä niin kerromme mielellämme lisää.
Lisäksi meiltä saa joustavat laskutus- ja reskontrapalvelut, sekä monipuolista konsultointia. Palvelemme ensisijaisesti pieniä ja keskisuuria yrityksiä, mutta olemme avoimia kaikille toimeksiannoille.
Service även på svenska.
Solut tarjoaa taloushallinto- ja yrityskehityspalveluita samalta luukulta, helposti ja kustannustehokkaasti.
Eromme muihin toimijoihin on se, että me katsomme yhtiön tilannetta aina kokonaisvaltaisesti, yrittäjän näkövinkkelistä, koska olemme itse yrittäjiä ja ymmärrämme pelikentän laajuuden: yrittäjän täytyy olla todellinen supersankari selvitäkseen kaikista velvoitteista ja osaamisvaateista!
Halusimme siksi luoda sellaisen palvelun, jota olisimme itse olleet vailla työuramme ja yrittäjyyden alkutaipaleella. Olemme kokeneet monen kanssayrittäjän tavoin, että kun kokonaisvaltainen taustatuki uupuu, ostetun palvelun osaset jäävät helposti irrallisiksi toisistaan eikä kukaan katso kokonaisuutta – me katsomme.
Vain pitkäjänteinen työ kantaa hedelmää ja asiakkaiden tarpeet kohdattava nöyrästi. Olemme toimineet kolme vuotta ja meille tulleet asiakkaat kulkevat yhä kanssamme. Meille se on paras palaute.
Saat meidän kiinni joustavasti ja suorasta numerosta. Palvelemme monikanavaisesti tavalla, joka on sinulle luontevin. Yrittäjinä emme tuijota virka-aikoja, vaan pyrimme vastaamaan myös iltaisin. Asiakas tietää, mitä tarvitsee – me teemme parhaamme mahdollistaaksemme sen, että sinä voit paneutua työssäsi oleelliseen, tuloksen tekemiseen. Mikä parasta, kun työpäivä on ohi, voit keskittyä siihen tärkeimpään: perheeseen, ystäviin ja omaan hyvinvointiin.
Me Solutissa toimimme etänä kotikonttoreilta käsin sekä Nokialla, Ylöjärvellä, Tampereella että Ikaalisissa. Asiakkaamme ovat pääosin Pirkanmaalta, mutta sähköisten palvelujen ollessa käytössä, toimialueemme on koko Suomi.
Paperikirjanpidossa olevat asiakkaamme voivat olla myös etäämmältä, silloin tositteita tulee postittaa tai skannata, mutta lähialueen asiakkailta olemme ehtiessämme myös noutaneet tositteet. Palavereja sovimme asiakkaalle sopivaan paikkaan tai pidämme ne etäyhteyksin.
Tarjous räätälöidään aina tapauskohtaisesti ja palvelusta riippuen. Yrityskehittämisen ollessa kyseessä kauttamme on kuitenkin mahdollista päästä kiinni myös erilaisiin tukiin, joten aina palvelumme ei maksa paljonkaan. Kysy lisää!
FACEBOOK LINKEDIN
Olemme yritys joka tekee työtä intohimolla ja joka konsultoi asiakkaita heidän hallinnollisissa ja taloudellisissa asioissa. Vi är ett företag som jobbar med passion att konsultera kunder om deras administration och ekonomi.
Buukkauspalvelu, asiakashankinta ja ajanvaraus yli 20v kokemuksella. Vahvuuksina siivousalan ajanvaraus ja kiinteistövälitysalan ajanvaraus (LKV-tutkinto).
Vahva yrittäjätausta v. 1998 alkaen, joten olen tuloshakuinen ja yrittäjähenkinen. Otan tuntitöitä 36 € / tunti laskutustyönä (tulostakuu). Kokemusta myös kiinteistövälitysalan ajanvarauksesta 7 v.
Facebook: www.facebook.com/mvmovingoffice
Me tarjoamme yrityksellesi seuraavia toimisto- ja taloushallintopalveluja: kirjanpito tilinpäätös veroilmoitukset oma-alotteiset veroilmoitukset intrastat ilmoitukset tietotekniikka ja tukiasiat reskontrat toimistonhankinnat palkanlaskennat tulorekisteri yms. kaikkea toimiston hallintaan liittyvää
Talouden ja tieisännöinnin neuvonantaja. Yhteistyökykyinen, palvelualtis ja joustava asiakkan etua ajava. Taloushallintoa selkokielellä. Toimialueena Lappi, tarvittaessa koko Suomi. Käytössä sähköinen kirjanpito.
Tilitoimistopalvelut:
*Tiekunnan hallinto *Kirjanpito ja tiemaksut *Neuvonantaja osakkaille ja hoitokunnalle *Toimitsijamiehenä toimiminen *Yksikkölaskelmat
Kaipaatko henkilökohtaista ja sujuvaa yhteistyökumppania yrityksellesi? Oletko ajatellut vaihtaa tilitoimistoa?
Käytössäni on Visma Fivaldi, ja tarjoan kattavat taloushallinnon palvelut, mm. kirjanpito, palkanlaskenta ja laskutus. Kokemusta monista eri toimialoista (mm. rakentaminen ja kuljetus), ja kaikenkokoisista yrityksistä. Sähköisten palvelujen ansiosta voin ottaa asiakkaita kaikkialta Suomesta.
Tilitoimisto Länsituulen perustajat ovat kokeneita taloushallinnon ammattilaisia, jotka tuntevat yrittäjien taloushallinnon tarpeet.
Tavoitteenamme on tuottaa läpinäkyvää ja laadukasta palvelua erityisesti pk-yrityksille. Erinomaisen asiakaskokemuksen takaamiseksi korostamme yhteistyön merkitystä tilitoimiston ja asiakkaan välillä.
Uskomme vahvasti tämän mallin antavan yrittäjälle aidon mahdollisuuden keskittyä varsinaisen liiketoiminnan kehittämiseen ja taloudelliseen menestymiseen.
Palveluidemme tarkoitus ei ole pelkästään lakisääteisten velvoitteiden täyttäminen vaan pyrimme toimimaan yrittäjille aitona liiketoimintakumppanina.
Palvelumme toteutetaan markkinoiden parhaimmilla sähköisillä taloushallinto-ohjelmistoilla. Toimintamme perustuu kirjanpitoprosessien jatkuvaan tehostamiseen ja pitkälle vietyyn automaatioon.
Sähköisen taloushallinnon ansiosta pystymme palvelemaan asiakkaita ympäri Suomen. Pystymme räätälöimään palvelumme juuri yrityksesi tarpeiden mukaiseksi.
Teen palkanlaskentaa ja kirjanpitoa sekä annan asiantuntijaneuvontaa kaikenkokoisille yrityksille koko Suomen alueelle. Annan myös TES (työehtosopimus)-neuvontaa, autan aloittavia yrityksiä yritystoiminnan alkuun, palkka- ja kirjanpitoraporttien tekoa. Ota yhteyttä ja kysy tarjous.
Käytössä Fennoan sähköinen taloushallinto.
Meiltä saat sekä sähkäisen että perinteisen kirjanpidon, aina henkilökohtaisella otteella. Palvelemme kaiken kokoisia yrityksiä koko Suomen alueella suomeksi ja viroksi, tarvittaessa myös venäjäksi tai englanniksi.
Tarkempia tietoja palveluistamme löydät kotisivuiltamme.
Tilitoimisto Tilikaarti tarjoaa kaikki talouden palvelut saman katon alta, yhdistäen pienen tilitoimiston henkilökohtaisen palvelun ja suuren tilitoimiston korkealaatuiset standardit, kustannustehokkaasti ja avoimella hinnoittelulla.
Nykyaikaiset järjestelmät ja yrityksen toimintojen tehostaminen takaavat kustannustehokkaan tilitoimiston kumppaniksesi, riippumatta yrityksesi sijainnista. Meille jokainen asiakas on uniikki, joten jokainen taloushallinnon tarjous tehdään myös yksilöllisesti.
Tarjoamme yksilölliset ja räätälöidyt kirjanpitopalvelut riippumatta yrityksenne koosta, sijainnista tai toimialasta. Luomme kirjanpidon palvelumallin asiakkaiden tarpeiden mukaisesti ilman ylimääräisiä kustannuksia.
Täyden palvelun tilitoimistomme tarjoaa tarvittaessa täyden palvelun palkkahallinnon yrityksellenne. Ulkoistetut palkkahallinnon prosessit säästävät merkittävästi yrityksenne johdon aikaa.
Olemme tilitoimisto, josta saa henkilökohtaista tilitoimistopalvelua. Asiakkaan menestyminen on tärkeä osa toimintaamme. Henkilökohtaiset asiakassuhteet antavat mahdollisuuden ennakoida asiakkaan tarpeet ja antaa tarvittavaa konsultointia eri tilanteissa. Rinnalla kulkeminen mahdollistaa joustavan palvelun kaikissa yritykseesi liittyvissä suunnitelmissa ja muutoksissa. Toimistomme avoin ja ystävällinen työilmapiiri luo hyvän pohjan menestykselliselle yhteistyölle asiakkaiden kanssa.
”Henkilökohtainen palvelu on puhelinsoiton päässä”
Tarkasti ja luotettavasti toteutetut tilitoimistopalvelut ovat yrityksellemme kunnia-asia. Vuosien aikana karttunut kokemus takaa sen, että kanssamme yrityksen taloushallinto sujuu tehokkaasti ja joustavasti.
”Hyvin toteutetulla taloushallinnolla vältyt ongelmatilanteilta”
Sähköinen taloushallinto mahdollistaa, että voit esimerkiksi lähettää, hyväksyä ja maksaa laskuja ajasta ja paikasta riippumatta. Kirjanpitosi on aina ajan tasalla, kun asiakasyritys ja tilitoimisto toimivat samassa taloushallinto-ohjelmassa. Papereiden ja kuittien liikuttaminen jää pois. Käytämme Fennoa -ohjelmistoa.